July Moodboard

collagejuly
Fra weheartit.

Denne uken var jeg en liten tur til Sogn for å besøke mine besteforeldre. Det var nesten et helt år siden sist! På torsdag var det jo plutselig 30 varmegrader. Det ble ganske overskyet, men jeg tok en joggetur i shorts og singlet – og det var noe av det beste jeg har opplevd på lang tid! Der jogget jeg, i den herligste varmen, med Of Monsters and Men på ørene, langs nydelig landskap av gress, sjø, og berg. Ingenting slår norsk sommer, ingenting! Men jeg gleder meg til i morgen, for da skal jeg nemlig reise til Madeira med familien. Vi blir en uke. Så nå må jeg pakke kofferten, også skal jeg faktisk i bryllup i dag! Til Anne-Marte og John Eirik. Jeg gleder meg så masse! Vi som er der fra USA-klassen skal ha et lite innslag, gru-gleder meg til det! haha. Til slutt vil jeg dele et par morsomme sitater fra bestemor og bestefar.

– Bestemor: «Jeg kan ikke engelsk» *tenker seg om* «I love you!»
– Bestefar: «Ja, det kom inn med morsmelken!»

– Bestemor: «Jeg har laget bløtekake. Må jo feste litt!»

haha♥

July Moodboard

Legg igjen en kommentar

