Dress for a wedding

Jeg klarte å slette noen bilder og upubliserte bloggposter for å få litt mer plass igjen på bloggen (les forrige innlegg). Så her er noen bilder av kjolen jeg gikk med i bryllupet til Caroline og Kristian i dag. Bryllupet var helt nydelig! Det var en utrolig fin dag og et virkelig vakkert brudepar. Jeg vil gjerne poste flere bilder fra dagen, så jeg satser på å få slettet flere upubliserte innlegg og bilder, to make space for it. Så det kommer!wedding2wedding3wedding
Vesken min var litt sånn i veien på disse bildene, men men. Ryggen på kjolen er det fineste, men fikk desverre ikke noen bra bilder bakfra, men man ser jo litt hvor fin kjolen er likevel? =)

Dress for a wedding

En kommentar om “Dress for a wedding

  1. Charlotte L sier:

    Du er så fiiin!! Håper du koste deg og tok masse bilder – jeg gleder meg til å se mer fra dagen😀

Legg igjen en kommentar

