Not enough space

Heisann alle mine kjære lesere!

Nå har det seg sånn at det ikke er mer plass igjen på denne wordpress bloggen til å legge ut bilder osv. Jeg har brukt opp all plassen! Ikke så ulogisk, med tanke på at denne har vært up and going i tre år nå. Så jeg får ikke postet flere bilder. Faktisk så har jeg allerede laget en ny blogg i bakhånd. Det jeg kan gjøre er å kjøpe mer plass, for 99 dollar i måneden. Det er ganske dyrt. Men uansett, så frister det mye mer å lage en helt ny blogg! Jeg føler det passer utmerket med en ny start og literally blank pages. Det er flere kapitler på denne bloggen som jeg vil legge fra meg, og dermed synes jeg det er flott å kunne starte på nytt. Så den nye bloggen blir nok up and running very soon. Jeg publiserer adressen her innpå etterhvert! Håper dere alle vil følge meg videre, haha. Jeg elsker jo å blogge, så jeg tar nok ikke farvel med bloggverdenen ennå! Kleeeem fra meg.

Not enough space

Legg igjen en kommentar

