I need nothing, To travel the sea

I går skrapte og vasket vi den lille balkongen i den nye leiligheten. Så deilig det vil bli å ta seg en kopp kaffe der i formiddagssolen! Jeg fikk også pakket ned en del ting og fikk hjelp fra mamma og pappa til å flytte det meste inn på mitt nye rom. For en helt annen tilværelse det kommer til å bli! Gleder meg til å vise dere bilder. Men jeg kan ikke flytte inn ordentlig før vi får kjøleskap og vaskemaskin, som mest sannsynlig kommer neste uke. Meeen, jeg reiser til Sogn et par dager neste uke og til Madeira på søndagen, så tipper at jeg ikke flytter inn før jeg kommer hjem fra ferie.
last ned (2)slast ned (15)
Jeg har dilla på dette for tiden, kutte opp frukt og spise med mager vanilje kesam.. her har jeg kiwi, aprikos og banan. Yummy!

Til helgen skal jeg på besøk i Emilie sin nye leilighet og treffe mine fine Askøy-venninner, og på lørdag skal jeg i bryllup til Caroline og Kristian. Det blir veldig stas! Gleder meg masse! Turen til Tyskland forrige helg var forresten kjempegøy! Tenkte å skrive litt om konserten senere.

I need nothing, To travel the sea

Legg igjen en kommentar

