Hold it in, Let’s go dancing, I do believe we’re only passing through.

På innflytningsfesten igår satt vi ute på balkongen og fikk et etterlengtet møte med kveldssolen. Det var sommerstemning, det! Som alle vet, har vestlandet sett lite til sommeren, så det var et øyeblikk jeg satt ekstra stor pris på. Men det var egentlig ganske kaldt da, så vi trakk oss inn etterhvert. Kvelden var veldig fin, med masse kule folk og interessante samtaler. Jeg elsker sånne kvelder, spesielt om sommeren.

Bergenfest på fredag var herlig! Det var en drøm i oppfyllelse å få høre Ben Howard live. Jeg er forelsket! Hadde gjort mye for å få en selfie med han… haha. Jeg har ekstremt lyst til å se han live på en innekonsert en gang, det tror jeg vil bli en helt annen opplevelse. Det var desverre en del irriterende folk som stod rundt oss på Bergenfest, som skrek og gjorde ALT ANNET enn å nyte musikken. Det er så utrolig unødvendig for oss andre at de ødelegger vår opplevelse! Men jeg forsøkte mitt beste å bare fokusere på Ben ♥

Hold it in, Let’s go dancing, I do believe we’re only passing through.

Legg igjen en kommentar

