Good things

I helgen skal jeg feire mamma sin bursdag, på innflytningsfest hos Maye og Magnus, og på Bergenfest og høre Siri Nilsen, Bastille og Ben Howard. Gleder meg mest til å se sistenevnte. Ben♥♥ Tenk at jeg skal få nyte musikken hans live… I kveld skal jeg på avgangsfest med årets kull på Substans Bibelskolen. Så ting går i ett! Neste uke begynner vi som smått å flytte litt ting over i den nye leiligheten, og uken etter satser jeg på å få flyttet det aller meste. Det er spennende! Jeg gleder meg til å innrede mitt nye rom og sette et litt nytt preg enn jeg har hatt nå og tidligere. Vi må finne møbler til stuen også, så vi skal reise ut til Ragnhild sine foreldre neste uke og pusse og male noen stoler, blant annet! Vi er begge enige om at vi vil gjøre mer ut av det denne gangen. Det blir fint!
last ned (14)

Good things

Legg igjen en kommentar

