Juni

last ned (9)
Hahahaha, synes denne er så bra! Nå er vi faktisk i juni måned, dere! Men i Bergen ser vi ingen antydning til sommeren ennå. haha.

Om akkurat EN uke er jeg helt ferdig og har sommerferie! Etter eksamen har både kropp og sinn bestemt seg for å være i feriemodus, men jeg er jo ikke ferdig ennå! Har innlevering av master-problemstilling på fredag og fremføring på mandag. Men neeeida, min hjerne har tatt ferie, den! De neste to ukene er det mye som skjer, men så roer det seg litt, og jeg har faktisk fått veldig lite jobbvakter i juni.. Skal jobbe en del mer i juli, men overhode ikke like mye som jeg har gjort tidligere de to forrige sommerferiene. Var ganske overraskende egentlig. Med tanke på at jeg må betale dobbelt husleie i juli, burde jeg jobbet mye mer siden jeg trenger pengene (!!), men på den andre siden skal jeg virkelig nyte fridagene. Likevel vil tiden gå fort! Kommer blant annet til å starte nedpakking og flytting de siste ukene i juni. Også blir det mye lesing forberedende til høsten. Både veiledere og studenter som nå er ferdig med sine masteroppgaver har sagt til oss i hele år «LES I FERIEN!» og vi bare «Okiii»

Juni

Legg igjen en kommentar

