I stay put forever, I stay I stay

IMG_9487
Ja, nattjazz i går kveld var mer enn magisk. Jeg tok meg selv i å lukke øynene mange ganger under konserten og inntok en slags dreamy state, ble rett og slett helt lost i musikken. Lyden var veldig bra og derfor var klangen så nydelig, og bare hele stemningen. Et eget univers. For ikke å snakke om stemmen hennes. Det må være en av de beste vokalene jeg har hørt. Til min store glede spilte hun alle låtene på albumet, i tillegg til to nye, hvor den ene låten var bare helt utrolig! Gleder meg innmarig til nytt album. Emilie Nicolas, you got me mesmerized.

I stay put forever, I stay I stay

Legg igjen en kommentar

