Sleep baby sleep, I’ll lie next to you

last ned (1)
Endelig er det tid for å lage hjemmelaget iskaffe og gå med sommersko.
last ned (2)
Her er min kjære iskaffe og min kjære skolesekk som jeg har fått uendelig mange komplimenter for iløpet av året. Synes den er kjempefin, jeg også! Skolesekker behøver ikke være kjedelige! Denne uken skal jeg ikke være mye på skolen, men skal derimot besøke fjorårets skole, Bibelskolen Substans, en liten tur på onsdag. Det blir sååå kjekt. SOM jeg savner den skolen, altså! FOR et år det var, et år som ga en tydelig retning for livet. 

Denne helgen var det jo 17.mai, bursdagfest til Charlotte og eksamensfest! Det var utrolig god stemning på eksamensfesten, vi spiste middag på indisk restaurant, hadde quiz, og på vei til byen lagde vi tidenes dans til Freestylaaa rakka makka fo! Jeg lo så sykt masse, ingenting er bedre enn å le og kose seg!

Sleep baby sleep, I’ll lie next to you

Legg igjen en kommentar

