Eksamensinnspurt

Om ti dager er jeg ferdig! I uken som kommer har jeg tre vakter på jobb, innlevering av semesteroppgave, lesing til eksamen, noen treningsøkter, og et par sosiale events i helgen. I skrivende stund sitter jeg på lesesalen. Har akkurat vært på 7eleven og kjøpt en stor kopp kaffe og Freia melkesjokolade. Klar for å sitte noen timer til, med andre ord!
last ned

Eksamensinnspurt

2 kommentarer om “Eksamensinnspurt

  1. Charlotte LLL :) sier:

    Know the feeling too good!! Sitter selv med super-influensa og har bacheloroppgave-innlevering om 11 dager! Jippi!! Jeg ønsker deg all verdens lykke til med siste innspurt og så slår vi an med en suveren feiring den 16.mai! Woopwoop – heia oss❤

    1. Tuuusen takk! Gleder meg til å feire deg 16.mai !!😀
      Masse god bedring til deg, håper influensaen forsvinner fort! Lykke til med bacheloren!❤

Legg igjen en kommentar

