Less than three weeks left


God søndag♥ Etter en lang jobbhelg hadde jeg en rolig kveld i går med Emilie og Kristin. Vi hadde ost/kjeks&vinkveld. Det var så lenge siden! Vi pratet om hvor mye vi gleder oss til sommeren, når vi kan treffes oftere og grille i Nordnesparken. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg ser frem til 13.mai, når jeg er ferdig med eksamen og semesteroppgaven. Jeg gleder meg så vanvittig mye. Det første året på master har vært skikkelig hard-working, så det blir ekstremt deilig med sommerferie og det blir veldig spennende å endelig få komme igang med min egen masteroppgave til høsten.

Her i leiligheten skal jeg straks svinge meg rundt for å vaske i et par timer, og i kveld skal jeg i Salt Bergenskirken. I morgen tenkte jeg å være på biblioteket no later than kl 9 for å skrive oppgave. Må være litt disiplinert i uken som kommer! Håper dere får en fin søndag og en fin uke♥

Less than three weeks left

Legg igjen en kommentar

