24.04.15

last ned3
Freeedag! I dag er det aller siste forelesning før eksamen (!!), og deretter skal jeg jobbe på nattåpent på Lagunen fra kl 15-23. Denne uken har jeg vært ganske sosial (noe som jeg egentlig prøver å kutte ned på men er ikke så flink) men neste uke starter eksamensskriving og lesing for fullt, så da blir det more work and less play. Det er faktisk bare litt under tre uker til jeg er ferdig med eksamen! Det er helt sykt, jeg burde jo få panikk egentlig.. Det kom liksom så brått på! Så da er det bare å ha full fokus de neste to-tre ukene. Men først er det helg! Have a nice weekend!

24.04.15

Legg igjen en kommentar

