The crazy week is over

Åjåjåj…. denne uken som var, den var crazy, med Shopping for Freedom, to jobbvakter, Life-gruppe, vasking av leiligheten, forelesning og skriving av oppgave. I går kveld (søndag) var så jeg trøtt og sliten at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Lørdag og søndag var nemlig reservert til lesesalen for å skrive og levere andre utkast i semesteroppgaven. Funker litt dårlig for meg når jeg har hatt en så travel uke. Jeg kjenner det faktisk ennå i dag, det føles som dagen derpå. I dag er det fantastisk vær og det har meldt hele seksten grader ute!!! Selvfølgelig skal jeg på JOBB fra kl 13-21 ! Så jeg får ikke nyte varmen og solen. Hvis det fremdeles er fint og ikke for kaldt når jeg kommer hjem ikveld så tar jeg meg faktisk en liten tur rundt Tveitevannet. Anyways.

For Freedom aksjonen ble en suksess! Shoppingen gikk utrolig bra, vi samlet inn litt over femti tusen kroner. Det er dritbra!! Jeg var der jo fra klokken ti om morgenen og var hjemme kl elleve om kvelden. Jeg var heeelt gåen. Man blir virkelig sliten av å være skikkelig en hel dag, ta imot to puljer med femten-tjue frivillige, og svare på alle mulige spørsmål som jeg ikke vet svaret på. Men det var utrolig gøy å være med, iallefall når de frivillige var så utrolig flinke og effektive, og teamet i komiteen er alle så sykt bra folk! Det var godt at det ble så vellykket. Se denne videoen som ble filmet under eventet av Bergen Student-TV. http://bstv.no/14852/handel-mot-menneskehandel/

The crazy week is over

Legg igjen en kommentar

