These April days

De neste to ukene blir veldig intense på studiet. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Vi har tre (!!!) romaner + artikler, og i det andre faget skal vi levere andre utkast i semesteroppgaven (over fire tusen ord i siste utkast, må levere så mye vi kan denne gangen) som jeg såvidt har begynt på!… Fredag neste uke er det jo For Freedom aksjonen (som jeg skal fortelle mer om snart), og jeg er frivillig ansvarlig. Det går en del tid i det prosjektet. Og midt i alt dette skal vi lage project proposal til den kommende masteroppgaven. Så alt kommer på èn gang. Vet at det sikkert er kjedelig for dere å høre hva jeg må gjøre på skolen, men jeg sier det i tilfelle bloggen blir litt mer stille de neste dagene. Håper jeg klarer å gjennomføre uten å stresse meg ihjel. Men sånn er det med studiet, det er jo mye i perioder. Det går som oftest greit, jeg kommer meg alltid gjennom det somehow.
meg
Btw, de som har meg på snapchat: min snapchat funker ikke for tiden. Kommer ikke innpå den, det er noe gale med appene mine på iphonen. Så derfor kan jeg ikke åpne eller svare på snapper. Det skal ordnes så snart det lar seg gjøre =)

These April days

2 kommentarer om “These April days

Legg igjen en kommentar

