New pieces from Malaga

I Malaga bodde vi rett ved siden av et stooort kjøpesenter. Jeg hadde ikke beregnet noe særlig shopping med i budsjettet, men det var jo såååå mye kult i butikkene! Hadde ikke forventet det. Vi gikk mye rundt i butikkene og så, og alle skaffet seg noen nye plagg. Jeg kunne kjøpt MYE fordi det var så mye fint, men på grunn av økonomiske begrensninger ble det noen nøye utvalgte plagg. Jeg falt for disse tre.
shoppingmalaga
En offwhite enkel oversized sommerkjole i fint mønster, en sommer-gul bluse uten ermer og en litt oversized dongeri jakke i veldig fin mellomlys blåfarge. Og siden jeg er en så stor «bracelet lover» ble det et nydelig armbånd i korall med gulldetaljer.
shoppingmalaga2 shoppingmalaga3
Fine detaljer! Nå venter jeg bare på at det skal bli varmere ute sånn at jeg kan ta de i bruk.

New pieces from Malaga

Legg igjen en kommentar

