#foreveralone

Skjeeeeer med at alle rundt meg får kjærester og blir gift !! På instagram og facebook flyter kjærligheten over til jeg blir kvalm! Tror ikke jeg kommer til å finne en mann, jeg. Hva er gale med meg?!?! Tydeligvis finnes det ingen der ute for meg. #singlelife4evah.

Dere skjønner vel at jeg sier dette med en liten dose humor, men jeg kan ikke la være å tenke at jeg GIR OPP den romantiske kjærligheten. Kanskje jeg bare skal dra til et land i Afrika og bli misjonær og leve for å hjelpe andre istedenfor å leve opp til de dumme idealene som finnes i Norge.

#foreveralone

Legg igjen en kommentar

