Drake

Nytt album fra min favorittrapper. Det var så og si det eneste jeg hørte på på hele turen. Føler jeg kan sangene utenat allerede. Jeg likte dette albumet bedre enn det forrige. Forrige var nemlig en del mørkere enn de to første albumene, mens dette albumet føler jeg har en smak av begge deler. Her er favorittene mine.

Now and Forever – Denne sangen har den typiske «Drake-sounden» fra de første albumene. Veldig fin stemning og min største favoritt fra albumet. Drømmer meg vekk i denne låten.

Know Yourself og Used To – To sanger med heavy bass som er perfekt til trening (styrketrening). Sykt kule låter med mye attitude.

Company – Elsker beaten på denne. Mange ulike «layers» i denne sangen. Av alle sangene er det denne som jeg får oftest på hjernen.

Jungle – Denne sangen gir mest sommerstemning, og minner aller mest om de gamle Drake låtene. I love it so much.

Drake

Legg igjen en kommentar

