Left the sun, came back to snow

Hola amigos! Da var jeg tilbake etter en etterlengtet uke med sol og varme i Malaga. Vi har kost oss sååå mye. Temperaturen lå på tjuefem til tretti grader omtrent HVER dag. Mye mer enn forventet! Skikkelig sommer, det var så utrolig deilig.
1
Kom hjem til to plussgrader og snø… For en kontrast! Kroppen min har blitt skikkelig innstilt på vår, så jeg håper at gradene stiger i Norge snart. Jeg vil gå i kjole og sandaler all the time! Jeg skal legge ut flere bilder fra turen very soon, men nå skal jeg straks avgårde til litt kvalitetstid med Anne Cecilie og Anne-Marte. Dagen i dag har ellers gått til å pakke ut, vaske klær, handle litt mat, lage middag og trene på Sats. Følte meg ganske fresh på trening med solbrun hud og ny svart treningstopp. Har ikke blitt sånn veeeldig brun såklart, etter så få dager med soling, men har fått en del farge! Åååh, D-vitaminer, så etterlengtet.

Left the sun, came back to snow

Legg igjen en kommentar

