Strikkejakken

… som mamma har strikket siden i høst, er endelig ferdig! Jeg elsker mønsteret, bruntonene og garnet. Selv om det går mot varmere tider blir den nok likevel brukt en del fremover. Let’s be honest, Norge er ikke akkurat VARMT i mars april. Mamma strikket også en matchende lue, me likey.
Nancystrikkejakke
Speaking of parents, jeg har bodd hjemme på Askøy siden fredag og skal være her fram til Malaga neste uke, kanskje litt i påsken også. Grunnen er at jeg har behov for rolige omgivelser, koble ut litt, og være en annen plass. Jeg forsøker å ta best mulig vare på meg selv. Har vært en del syk også, tror det er et tegn på at jeg er sliten og trenger å ta det med ro. På fredag har jeg muntlig eksamen, og i tillegg må jeg gjøre mye research for å skrive første utkast i semesteroppgaven som skal leveres søndag kveld. Motivasjonen min er såklart solen, stranden, sommerkjolene og hotell livet som venter i Malaga sammen med det beste selskapet. =)

Håper dere har en fin uke!♥

Strikkejakken

2 kommentarer om “Strikkejakken

  1. Adriana sier:

    Så fin genser!!:) kjekt at du kan være litt på Askøy å få slappet av, du er veldig flink , tenker masse på deg❤ klem

Legg igjen en kommentar

