En søt overraskelse

RMny
Kom hjem til denne søte overraskelsen i kjøleskapet mitt! Har ikke jeg verdens beste romvenninne så vet ikke jeg! Ragnhild Marie vet å oppmuntre meg. Jeg elsker jo mango, og ikke minst elsker jeg å få fine ord. I hilsenen skrev hun til og med at jeg «er veldig pen», siden jeg har sagt til henne at jeg ikke har følt meg noe pen i det siste… så hun får med seg alt jeg sier og ønsker bare å bygge meg opp. Jeg blir så glad!

I formiddag da jeg tok bussen fra Askøy til byen tittet solen frem, fuglene kvitret og jeg hørte på Sigur Ros sitt album Með suð í eyrum við spilum endalaust. Da må det bare være VÅR! Det var så nostalgisk at jeg begynte nesten å gråte. haha, jeg er så rar!

En søt overraskelse

3 kommentarer om “En søt overraskelse

  1. Charlotte sier:

    Så hyggelig overraskelse 😀 Jeg forstår følelsen din med våren, jeg har gått rundt å smilt som en tulling for meg selv i hele dag pga solen, fuglekvitringen og det friske været 😀 Det er bare helt fantastisk med vår – og ikke minst den følelsen av å våknet til at soverommet er helt opplyst fra solen utenfor!!

    1. Helt sant! Tror vi har snakket om dette flere ganger før, men våren har virkelig så mye å si på humøret! Det er så deilig å kjenne at solen varmer ansiktet og at det blir lysere ute ❤

  2. Koselig med en overraskelse i kjøleskapet! Mango er noe av det beste jeg vet, nam! Herlig at våren er på vei, her er det meldt sol resten av uka og det må utnyttes til det fulle 🙂

Legg igjen en kommentar

