Weekend mode

Sitter oppe seeeent og hører på første albumet til Lana Del Rey. Slår aldri feil! Må legge meg nå, skal på jobb i morgen. Håper dere får en fin helg! Smask.
collagess2012Tar veldig sjeldent bilder av meg selv for tiden, så derfor blir det lite av det her inne. Så da må jeg ty til eldre bilder. Disse er fra tidlig sommeren for tre år siden, da jeg var kommet hjem fra Chicago. Hvorfor er det sånn at jeg alltid synes jeg så bedre ut før og ikke nå? For en kjip ting! haha.

Weekend mode

Legg igjen en kommentar

