Februar

På mandag hadde jeg en liten presentasjon i en short story, og til i morgen har vi denne boken, Coconut. Jeg leste nettopp siste side! En av de bedre bøkene i Sør-Afrika faget, etter min mening. På mandag får vi utlevert hjemmeeksamen… mens andre folk skal ha vinterferie! Før den intense eksamensuken skal jeg starte denne helgen tidlig med hele tre jentekvelder på rad, og Salt19 på søndag. I eksamensuken skal jeg derimot fokusere på skriving og trening.
sasI går så jeg medisinrevyen. Ragnhild Marie spilte i flere av sketsjene! Hun var kjempeflink, og det var en veldig bra, kreativ og morsom revy! Ellers i dag har jeg vært på behandling hos en ny spesialist, som jeg har gått til fem ganger nå. Det er nålebehandling (ganske likt akupunktur, men ikke helt). Han setter nåler i de verste anspente musklene og lar de være i en god stund. Det gjør så sinnsykt vondt når han tar de i, men det bare forteller at det endelig skjer noe! Musklene har jo vært utrolig anspent i flere år, så det er ikke rart at det gjør vondt. Men det er virkelig verdt det. Svimmelheten har sluttet å plage meg, og jeg er så innmarig takknemlig for det! Fremdeles er jeg anspent og har vondt i nakke og skulder osv, men denne behandlingen har fungert mye bedre enn noe annet, så jeg håper på at det blir bedre og bedre. Endelig går jeg til en spesialist som skjønner hvor han skal gå løs på problemet! Etter behandling blir jeg veldig sliten (føles noen ganger nesten som å være syk), og jeg blir frarådet å gjøre noe særlig aktiviteter samme dag. I kveld skal jeg på Life-gruppe, men det går fint. Ha en fin onsdag!♥

Februar

Legg igjen en kommentar

