Siri Nilsen – Skyggebokser

For et fantastisk album av Siri Nilsen! Norsk musikk av ypperste kvalitet. Dette albumet er virkelig en herlig musikkreise. Jeg hørte på alle sangene da jeg gikk en tur på Fløyen for et par uker siden, i omgivelser som var så vakre at det nesten tok pusten fra meg. Knallblå himmel, sol, glitrende snø på trær og bakke, og med utsikt over Norges fineste by. Det var en så sykt deilig opplevelse. For meg er den ultimate terapi å gå ute i det fri med nydelig musikk på ørene. Men over til Siri Nilsen! Hun er så vanvittig dyktig, med sangtekster på norsk som slår de fleste andre norske låtskrivere. Jeg lover har det fineste refrenget, Skyggebokser er den vakreste låten, Passasjer er den mest fengende, og Det som reparerer alt er kanskje den beste. Åh, men hele platen er virkelig nydelig. Hør hør hør! På Spotify her.

Jeg er så heldig at jeg får høre henne live på Bergenfest i sommer! Gleder meg allerede!

Siri Nilsen – Skyggebokser

Legg igjen en kommentar

