Tjuvstart på sommeren

Hola amigos! Kroppen min orker ikke mer vinter, den bare skriker etter sol!! Allerede i slutten av mars får jeg sol på kroppen og føttene får gå på sandstrender i Malaga sammen med Charlotte og Charlotte! Vi har nemlig bestilt (BILLIG!) tur, og jeg ser så utrooolig frem til det! Aaaah. Reiser uken etter jeg har hatt muntlig eksamen og to dager etter innlevering av first draft i semesteroppgaven, så det passer perfekt med et avbrekk. Bøkene blir med, så skolen blir ikke lagt helt på hyllen. Gleder meg til jentetur with my girls!
summercollage

Tjuvstart på sommeren

Legg igjen en kommentar

