Planning the weeks ahead

planner1
I går kveld satt jeg oppe til sent og planlagte ukene fremover. Jeg ønsker ikke et hektisk liv, men sannheten er at ukene fremover er veldig presset.. På bildet over ser dere denne ukens planer (til og med en gul lapp med leseplan sånn at jeg skal klare å få unnagjort all lesingen midt oppi alt). Alle ukene i februar er like fulle, og siste uken har jeg faktisk hjemmeeksamen (allerede !!!). Første uken i mars er minst like intens, og akkurat nå kjenner jeg at anspentheten kryper seg opp i nakken på grunn av stresset. MEN, jeg vil ikke stresse. Så lenge jeg tar pauser med tid for meg selv hvor jeg får ladet opp energi, så går det nok veldig fint. Jeg prøver å si til vennene mine rundt at det er veldig mye på skolen og ellers, men alle har jo «mye» på agendaen, så jeg føler liksom ikke at noen tror på meg, haha. Men studiet er intenst (to romaner i uken + lange artikler, presentasjoner og short essays), og egentlig burde jeg absolutt ikke gjøre så mange andre ting på siden. Jeg har jo valgt å være aktiv i menighet (som opptar minst to kvelder i uken), men føler absolutt at det er verdt tiden jeg investerer. Det finnes ikke noe viktigere enn å investere tid for å bygge Guds rike! Men samtidig er det utfordrende, iallefall når jeg har jobb i tillegg, og andre ting. Det er en kamp om prioriteringer hele veien. Uansett så ønsker jeg å nyte hverdagen og ikke stresse, og være fornøyd med en spennende og varierende hverdag! Jeg kjeder meg virkelig aldri!
planner2Her er planene for neste uke. =)

I kveld er det Quiz med fagutvalget. Sosiale happenings med studiegjengen er fun fun! Håper dere får en fin helg.

Planning the weeks ahead

Legg igjen en kommentar

