Happy weekend

God søndag formiddag! Denne uken var det tilbake på lesesalen på UiB, og det var en litt sånn pang-start feeling.. Allerede til fredag skulle vi ha lest en roman, og nå til mandag skal vi ha lest enda en. I tillegg til flere sider med theory.. Vi har samme opplegg som forrige semester, det vil si tre 10poengs fag: ett som varer hele semesteret, og to som varer intensivt i seks uker hver. Så nå har jeg et fag som heter Post Apartheid South Africa: Literature, Theory, Culture og et som heter From Literary Romance to Realist Fiction in American Literature. Det siste skal vi begynne på i mars, og det heter The Voyage Out: Modernism and Empire 1890-1940. Fagene er mye mer spennende i år synes jeg, så jeg gleder meg og håper at jeg kan lære masse og gi enda mer dette semesteret! Hver torsdag skal vi også ha obligatorisk master-skriving seminar. Hjelp! Jeg må jo faktisk finne ut hva jeg skal skrive masteroppgaven min om… har ikke anelse, vet bare at jeg vil skrive om noe innen amerikansk litteratur helst i postmoderne tid.

Neste uke skal det bli kaldt og sol, og jeg har planer om å ta de fleste treningsøktene ute og gå tur ute i solen med min nye sports»boblejakke» fra Stormberg. Det blir fint og friskt. For øyeblikket befinner jeg meg på Askøy hjemme hos mamma og pappa (overnattet her i natt), og i kveld skal jeg som alltid i Bergenskirken. Ukens høydepunkt! Håper dere har hatt en herlig helg!
collage2
Fine inspobilder fra weheartit.com

Happy weekend

Legg igjen en kommentar

