Happy New Year

Godt nyttår, dere♥ HURRA for et nytt år med blanke ark! Det er ikke til å legge sjul på at jeg elsker ideen av en fresh start! Håper dere hadde en fin feiring i går.
nyttår4
Nyttårsmiddagen ble spist på Askøy med familien, og resten av kvelden ble feiret hos Charlotte L og Paul. Der var mange folk og vi pratet hele kvelden. Tiden gikk veldig fort! Kom hjem kl fem i natt, en time tidligere enn i fjor, haha.
nyttår6
I dag har jeg sovet til jeg våknet, sett på serie, ryddet, og slappet av med goood samvittighet. Er alene i leiligheten, og det nyter jeg. Alt jeg har gjort på siden søndag er å se Downton Abbey når jeg står opp og spiser frokost, dra på jobb, og se Downton Abbey når jeg kommer hjem igjen (ja jeg har blitt hekta!). Må jo utnytte at jeg kan gjøre som jeg vil alene i leiligheten før de to andre kommer tilbake, hehe. I morgen er det jobb igjen, fra 12-20. So I better enjoy the rest of the evening. Kos dere!♥

Happy New Year

Legg igjen en kommentar

