Juleferie

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah……. !

JULEFERIEEEEEEEEE. #jubelrop

I går kl 11.30 var det som om jeg hørte klokkene ringe julen inn. Jeg leverte the big term paper etter flere lange og intense dager med skriving. Det er uten tvil den mest krevende oppgaven jeg har skrevet iløpet av studietiden. Jeg ble ganske fornøyd med oppgaven! Og jeg er glad for å ha fullført første halvår på masterstudiet!

Da vi hadde levert oppgaven (det var bare meg og Ingrid på lesesalen) tok vi en high-five og celebrated med rydding og vasking av lesesal plassene våre! Deretter dro jeg rett på Starbucks for veldig etterlengtet kvalitetstid sammen med Siljus. På busstoppet ville vi ikke gå ifra hverandre, så jeg lot fem-seks busser kjøre forbi før jeg fikk meg selv til å si hade og hoppet på bussen, haha. Dro hjem, spiste og dusjet, og opp til Charlotte L. Charlotte Aa joinet, og vi tok oss en tur på byen. Jeg har det alltid gøy with those ladies! I dag har jeg fått unnagjort timesvis med julegaveshopping, og truffet både Marina og Lovise for å utveksle gaver og catch up. Jeg er innmarig sliten, knust i hele kroppen, trøtt og orker såvidt å lage middag. Jeg gidder ikke engang å spise frukt, og det er veldig spesielt for å være meg. haha. Skulle ønske jeg fikk mer tid til å hente meg inn igjen, men fra i morgen skal jeg jobbe fire dager på rad. SÅ ER DET JULAFTEN. Jeg gleder meg helt utrolig mye til å slappe av hjemme og senke skuldrene. Håper dere får noen fine juledager♥ Bloggen skal få litt mer oppmerksomhet nå som eksamen er over =)

Juleferie

Legg igjen en kommentar

