I’m dreaming of a white Christmas

Sitter her og tenker på alt jeg vil gjøre når eksamen er overstått! Typisk å tenke på alle andre ting enn eksamen når man burde lese/skrive på eksamen haha. Jeg har iallefall planlagt en grundig vask på rommet, rydde i skuffer og klesgarderoben, ta en opprydding på Macbook’en og legge over alle bilder på harddisk. Fresh start til det nye året!

I går var jeg forresten på julekonsert med Garness søstrene. Det var helt vidunderlig. De er bare helt fantastisk flinke, er det mulig! På søndag skal jeg på julekonsert i Bergenskirken etter vakt på jobb (søndagsåpent i desember). Har hørt mye bra om konserten! Jeg gleder meg, og håper på å komme i julestemning. Kan ikke akkurat si at tordenværet i Bergen får meg i den rette stemningen.. I’m dreaming of a white Christmas♥

Er dere forresten på utkikk etter en ny liste med julesmusikk? Jeg har laget en på Spotify med hele 80 julesanger av veldig mye variert: både svingende gamle engelske julelåter fra 50 og 60tallet, norske klassikere, og nyere sanger! Hør den HER.

I’m dreaming of a white Christmas

Legg igjen en kommentar

