Andre søndag i advent


God søndagskveld frå ståvo! haha. Denne helgen har vært real fun! Jeg har faktisk hatt fri fra jobb for en gang skyld! På fredag var det tid for tapas-julebord med masterstudentene. På lørdag var jeg og Karo på en sååå fiin og herlig First Aid Kit konsert på Verftet (jeg koooste meg, de er virkelig bare så innmarig flinke!) etterfulgt av noen glass vin ute med Emilie, Maye og Simon. Jeg fikk til og med gjort årets første julegaveshopping tidligere på dagen! Så, jeg tok meg rett og slett helt fri i helgen med god samvittighet. Neste helg derimot blir det lange vakter på jobb både på lørdag og søndag (siden det er søndagsåpent), og ellers skal jeg blant annet på to julekonserter, og på Christmas Brunch hos Selina med studiejentene. Vi skal se Love Actually, en klassiker! Åh, det blir fint. Godnatt folkens, håper dere får en veldig fin uke på tross av all eksamensstress!♥

Andre søndag i advent

Legg igjen en kommentar

