the new hair

Her er det nye håret mitt! Jeg er utrolig fornøyd. Det er så deilig med kort og friskt hår! Nå er alt i èn lengde, og det er veldig greit!! Fargen kommer ikke så godt fram på bildene, men jeg fikk farget det i en utrolig fin mørk og varm brunfarge.
hey1hey4hey2
I går hadde jeg eksamen, og satt fra kl 9 til 15.30. Desverre ble jeg ikke så fornøyd… jeg hadde alt tydelig i hodet mitt, men det var så vanskelig å skrive det til et bra essay. Faget krever mye forståelse og samtidig små detaljer, så det er veldig vanskelig. Det var en av de vanskeligere eksamnene jeg har hatt. Men jeg produserte et ferdig materiale, så jeg håper at det holder til en ok bra karakter! Nå har jeg bare èn ting å fokusere på, og det er the big term paper.

Nå setter jeg straks kursen mot lesesalen! Ha en fin dag♥

the new hair

Legg igjen en kommentar

