Desember

♥God Desember folkens♥

Ville bare gi en lyd fra meg! I dag er siste innspurt med eksamenslesing i Poetry & Politics faget. Vanskelig fag! Straks skal jeg avgårde til lesesalen. Jeg har vært overraskende rolig i forhold til denne eksamen, så jeg håååper at det holder seg hele dagen og at ikke panikken plutselig slår ut i kveld. Men dere, nå er det jo desember! Det er jo vidunderlig! Jeg må være ærlig og si at jeg ikke klarer å gi det mye tanke før morgendagens eksamen er overstått. Da kan jeg tenke på julegaveshopping, julebakst og julepynt. Er dog ikke ferdig før jeg har levert hjemmeeksamen 18.desember. Men jeg nekter å ikke kose meg med julen! Ha en fin første desemberuke, dere♥

Desember

Legg igjen en kommentar

