Dag 6: En ting du aldri kommer til å gjøre

Hmmm, denne var utrolig vanskelig! … Jeg kommer aldri til å klare å få lappen. Neida!! Det skal jeg absolutt klare, men det virker ikke som jeg noensinne kommer igang igjen… haha. Men ja! Jeg kommer aldri til å abonnere på mer enn ett blad om gangen. Den har jeg brent meg på flere ganger! Og det har kostet meg en del unødvendige penger… Jeg håper jeg har lært nå! Nå abonnerer jeg bare på ShapeUp, og er veldig fornøyd med det.

Dag 6: En ting du aldri kommer til å gjøre

Legg igjen en kommentar

