Hair inspo

hairinspo
uuuæhh, i morgen formiddag skal jeg og Emilie til frisøren sammen! Begge skal klippe håret til skulderlengde, eller lang bob. I tillegg skal mitt farges litt mørkere. Dette har jeg hatt lyst til leeenge, fordi håret mitt er vanvittig slitt og ikke noe fint. Og ikke minst er det utrolig kjekt å gjøre det sammen med noen! Jeg gleder meg sånn til friskt og fint hår! Som Emilie skrev til meg: GIRAAAA.

Hair inspo

En kommentar om “Hair inspo

  1. Charlotte L :) sier:

    Wiiii! Jeg gleder meg til å se resultatet! 😁 Jeg sparer enda (😞) så jeg får heller glede meg over ditt kortere hår 😁😃

Legg igjen en kommentar

