Dag 2: Fem fakta ingen vet om deg

1. Min favorittfrukt er mango
2. I forrige leilighet fant vi ut i ettertid at en av guttene som bodde der (bare i 1-2 måneder da) er en ung narkoman. Vi har altså bodd i kollektiv med en narkoman uten at vi visste det! (selv om jeg ble ganske mistenksom noen ganger..)
3. På ungdomsskolen jobbet jeg i to uker som telefonselger, og hatet det fordi jeg følte at jeg lurte folk.
4. Da jeg var liten sendte jeg fanbrev i posten til Britney Spears
5. I quiz kan jeg kategorier som musikk og film, men er derimot veldig dårlig på allmennkunnskap.

Dag 2: Fem fakta ingen vet om deg

4 kommentarer om “Dag 2: Fem fakta ingen vet om deg

Legg igjen en kommentar

