Challenge Day 1: ditt siste innkjøp

Som dere vet har jeg egentlig shoppestopp… men jeg sprakk!! Jeg har lenge leitet etter en mørkegrå enkel ullgenser. Da jeg så denne på bikbok kunne jeg ikke dy meg! (den består av både ull og akryl). Så det var ikke et spontankjøp, jeg visste at den kommer til å bli mye brukt framover #overbevisemegselv , haha neida. I love it already. Med røde lepper blir den gorgeous!
challenge1
I dag har jeg crazy gangsperr etter gårsdagens Pulse-time på Sats. Skulle egentlig på spinning i dag, men jeg har ikke sjangs.. klarer så vidt å gå hahaha. Lurer på hvordan det vil gå på jobb imorgen!.. I kveld skal jeg og Karo på Kakkmaddafakka konsert. Funfuuuun!

Challenge Day 1: ditt siste innkjøp

Legg igjen en kommentar

