Ukens sang: Uke #45

Denne uken har jeg hørt nonstop på Taylor Swift sitt nye album, som hun lanserte for sånn to uker siden. Tenkte jeg skulle skrive et eget innlegg om albumet veldig snart! Det ligger forresten ikke på Spotify, bare på iTunes. Siden jeg har «explored» albumet den siste uken er det litt tilfeldig hva ukens sang blir, men jeg velger den låten som jeg liker aller best og det er Blank Space. Den er driiitkul.
tayswift
Vet dere hva! Jeg skal faktisk på Taylor Swift konsert i sommer!!! I TYSKLAND av alle plasser! hahaha. Plutselig sendte Amalie en sms fra Italia om jeg ville bli med på konsert, og next thing hadde hun skaffet meg, Anette og seg selv billetter til Tyskland. Da blir det en tur i tillegg, så det blir utrolig kjekt!! GLEDER MEEG.
tayswift2

Ukens sang: Uke #45

2 kommentarer om “Ukens sang: Uke #45

Legg igjen en kommentar

