Sleeping in on a Sunday

God søndag♥ Muntlig eksamen gikk ganske bra, og jeg er fornøyd med egen innsats! Sov så og si ingenting den natten og våknet med store smerter i nakken (mye mer enn vanlig). Typisk at det skulle skje akkurat den dagen. Etter eksamen dro jeg direkte til jobb på nattåpent, og jobbet åtte timer. Så var det hjem til bursdagbesøk for Ragnhild Marie i leiligheten, og det var veldig koselig! Overlevde dagen på smertestiller, og dagen etter var jeg heldigvis bedre. Jobbet i går også, og hadde en liten etterlengtet reunion med Anne Cecilie (som var på besøk i Bergen i helgen), Anne-Marte og Silje på kvelden. I dag sov jeg til klokken halv tolv, tror virkelig at jeg trengte det..
sunday
Kameraet mitt vil ikke lade, så desverre må mobilbilder holde foreløpig. Denne rosebuketten fikk jeg av Ragnhild Marie som en anniversary gift. Vi har nemlig ett års jubileum i leiligheten denne måneden! Da vi flyttet inn sammen kjente jeg ikke Ragnhild Marie så veldig godt, men nå har vi blitt utrolig nære venninner. Vi snakker om de dypeste ting, spesielt om tro. Hun er virkelig et forbilde for meg i troen, hun lever tett på Gud og setter alltid Han først. Det er så sunt for meg å omgås mennesker som henne.

I leiligheten har faktisk alle tre bursdag i november. Ragnhild Marie har bursdag på mandag, jeg har på lørdag, og Ida Susann har fredagen etter. Så nå forrige fredag hadde jo Ragnhild bursdagbesøk, og på lørdag skal jeg ha bursdagfest av jenter fra VGS, kirken og Substans. Og lørdagen etter skal jeg ha bursdagsvors med studievenninner, Askøy-vennner, VGS og litt andre. I fjor hadde jeg ingen feiring, så dette året slår jeg på stortrommen med to! haha. Det er hovedsakelig på grunn av at det ikke er plass i leiligheten, så da ble det naturlig for meg å dele opp i to besøk. Gleder meg veldig mye! Så nå må jeg planlegge litt!♥♥

Snart skal jeg på middag til min skjønneste Marina, også skal vi i Bergenskirken. Blir fint!

Sleeping in on a Sunday

Legg igjen en kommentar

