November

God kveld. Allerede er november igang! I dag har jeg vært på lesesalen hele dagen, hatt LIFE-coaching samtale og avsluttet med en time spinning på Sats og et glass smoothie. Har jeg forresten fortalt på bloggen at jeg har blitt LIFE-leder? I høst tok jeg altså over LIFE-gruppen (har gått i samme gruppe i ett år nå), og det er et privilegium å få være leder for en så herlig gruppe jenter. Om noen hadde fortalt meg for et år siden at jeg skulle bli en av lederne i en menighet så hadde jeg aldri trodd det. Utrolig hvor mye Gud har lagt ned i oss, om vi bare våger å ta det frem!

Skal forsøke mitt aller beste å ta en tidlig kveld i dag. Det trengs virkelig! I morgen skal vi ha super-kollokvie i Shakespeare. Godnaaaatt.
IMG_6402

November

Legg igjen en kommentar

