study like it’s hot, study like it’s hot

Det ble ingen halloweenfest på meg i går likevel! Panikken tok meg da vi plutselig fikk vite at muntlig eksamen har blitt flyttet til neste uke, uten at vi har fått beskjed (!), og allerede har vi en stor term paper proposal innlevering til mandag morgen. På torsdag ble ting litt for overveldende, så jeg handlet raskt: fikk gitt vekk jobbvakten min på lørdag, byttet vaskeuken min i leiligheten, og valgte å ikke gå på halloweenfest. Det var utrolig kjedelig siden jeg hadde gledet meg veldig.. men sånn er det noen ganger! Veronica Maggio konserten på torsdag var forresten helt herlig! FOR en lekker dame. Vi stod langt framme og storkoste oss, og sang med på omtrent alle sangene.
IMG_0929
Nå sitter jeg på lesesalen og må study like it’s hot, bare kjøre på! Å gjøre research til paper proposal er veldig krevende. Man må finne relevante artikler, lese gjennom de for å finne ut om man kan bruke de, finne et godt thesis question som jeg skal skrive om, finne support passages i den valgte middle english teksten – og det er bare noen deler av arbeidet! Men jeg gruer meg mer til muntlig i Shakespeare.. Det blir en intens og slitsom uke. Gleder meg veldig til neste helg =)

study like it’s hot, study like it’s hot

2 kommentarer om “study like it’s hot, study like it’s hot

  1. Charlotte :) sier:

    Du er kjempeflink, fin og dette klarer du bra!! 😀 Stå på, så blir det helg neste uke til slutt 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

