#OlovOlin

For tre uker siden var jeg i bryllup til Kamilla Olin og Pe Olov (#taggen de brukte i anledningen var derfor #olovolin)! Bryllupet var på Stranda utenfor Ålesund. Vielsen ble holdt i Stranda sentrum og festen på Strandafjellet. Omgivelsene var vidunderlig vakre, dekket av trær i alle høstens farger. Brudeparet matchet høstsesongen med nydelige farger på blomsterbuketter- og kroner, og brudgommens antrekk. Hele opplegget var stilfullt og gjennomført til den minste detalj. Det aller fineste var at brudeparet hadde satt tydelig personlig preg på alt. Det var så de.
olovolin3 olovolinolovolin2
Vanligvis pleier jeg å bli litt lettrørt i bryllup, men under dette bryllupet gråt jeg en del mer enn jeg pleier. haha! Under hele vielsen satt jeg med tårer i øynene. Jeg visste at Kamilla kom til å bli en vakker brud… men da hun kom opp kirkegolvet tok hun faktisk pusten fra meg, så vakker var hun. De spilte Kiss the rain på piano, og det var bare nydelig. Kjolen var sååå fin, med åpen rygg og nydelige detaljer!
olovolin4
Brudeparet strålte av lykke, det var liksom til å føle og kjenne på. Festen var fantastisk gøy! Jeg reiste sammen med Marina og Daniel, og det var veldig kjekt å være mer med dem. Tenkte jeg skulle poste et innlegg fra utdrikningslaget til Kamilla snart! Det var nemlig litt utenom det vanlige og verdt å poste! hehe!

#OlovOlin

Legg igjen en kommentar

