Crash and burn

Diktet jeg skrev i et par innlegg tidligere beviser at jeg er påvirket av studiet mitt! Vi har nettopp startet et american poetry fag, og det merkes tydeligvis på inspirasjonen min.

Det er for mye som skjer for tiden! Jeg forsøker virkelig å overbevise meg selv om at jeg trenger å bruke mye mer tid på skole. Forhåpentligvis klarer jeg å prioritere rett fremover. Iløpet av november og desember er det nemlig tid for muntlig eksamen, vanlig eksamen, og en big term paper – og jeg er seriøst fremdeles sliten etter hjemmeeksamen som jeg leverte forrige mandag. Det høres kanskje ikke så vanvittig mye ut, men det er virkelig veldig krevende eksamener.. Det er jo logisk at det er vanskeligere å gå på master enn på bachelor.  Jeg vet bare at jeg må si litt mer nei til sosiale ting fremover. Og absolutt ikke starte på en ny tv-serie som jeg blir avhengig av, hehe!
outside1
outisde3
Typisk comfy-antrekk for tiden: skjørt og strømpebukse, varm genser, den nye oversized fleecejakken fra Monki (brukt som ytterjakke), og et stort skjerf såklart. Dere vet jo at jeg har shoppestopp på hverdagsklær, men ikke ytterjakker, sko o.l. Endelig har jeg funnet en svart kåpe å investere i. Og forrige tirsdag tok meg og mamma turen på Intersport (salg), og der fant vi en fin lang regnjakke i lilla, som ble forhånds-bursdagsgave! Mye nytt på jakkefronten, med andre ord! Vet at kvaliteten på disse bildene er svært dårlig, men sånn går det når man har ingen til å ta bilder av seg!
outside5
Ha en fin ukeee i regnet.

Crash and burn

Legg igjen en kommentar

