Mad Men

Forrige jul begynte jeg å se serien Mad Men. I sommer ble jeg ferdig med alle sesongene. Siste sesong er delt i to, og aller siste del kommer i januar. Serien er satt i New York60tallet, og følger ansatte i et reklamebyrå. Vi ser mye hvordan familiene fungerte i hjemmene på den tiden og husmor-rollen til kvinnen. Alle store politiske saker blir anerkjent, som for eksempel the Civil Rights movement, dødsfall av presidenter, og valgkampanjer. Jeg synes serien er verdt å se nesten bare på grunn av klesmoten og musikken. Jeg elsker å se serier fra en spesiell tidsepoke! Men jeg har aldri sett en serie hvor folkene røyker og drikker i så og si hver eneste scene! Be prepared for that, haha.
madmen7madmen2
Og Don Draper er en av de aller beste karakterene ever made in the history of television, spør du meg. Utenom han er jeg veldig glad i både Peggy Olson og Joan Harris.
madmenmadmen6
madmen4madmen5
På Spotify ligger en liste med musikken de spiller i serien. Sjekk den ut her: Official Mad Men Playlist

Mad Men

Legg igjen en kommentar

