Oktober

I dag tidlig ringte vekkerklokken kl 06.30, og jeg nærmest hoppet ut av sengen! Hjernen min var i eksamens-modus. Kl 8 satt jeg klar på lesesalen og hadde fire timer på å skrive fem hundre ord + ferdig kildeliste. Tror aldri jeg har vært så innstilt på å få gjort ferdig noe. Jeg tenkte «jeg bare må skrive fem hundre ord innen tre timer» også gjorde jeg det! Tingen er jo at man må skrive noe som er relevant og av betydning. Man kan liksom ikke bare fjase. Det er to år siden sist jeg skrev en engelsk akademisk oppgave, så jeg merker at skillsene mine må trenes opp igjen. Denne uken har jeg arbeidet mange timer med oppgaven hver eneste dag utenom lørdag (grunnet  jobb + Dagfinn Lyngbø show på kvelden som btw var veldig gøy!) I går satt jeg i 13 timer på lesesalen!! Say what! Men nååå er jeg ferdiiig #goodbyeshakespeare. Vi har desverre muntlig eksamen med utgangspunkt i oppgaven senere i november.. #solongseeyousoonshakespeare

Anywaaays. Jeg elsker mine nye skinnsko!
hostoutfit2
Designet på toppen er litt oxford-inspirert, mens sålen under er som en joggesko (!) Hørte at det er adidas som lager sålene. De er sååååå utrolig deilige, de beste skoene jeg eier faktisk!
DSC02832hostoutfit
«Høstgenser» som mamma gikk med da hun var yngre. Liker den, spesielt fargene.

I morgen starter et nytt litteraturfag, det blir spennende! På fredag skal vi feire at hjemmeeksamen er ferdig, wooohoo. Og på lørdag er det reunion med Substans-klassen. Det blir vanvittig kjekt. Jeg skal forresten snart poste noen bilder fra bryllupet som jeg var gjest i forrige helg. Ha en fin uke så lenge!♥

Oktober

Legg igjen en kommentar

