Hektisk

Heii. Det er lenge siden jeg har hatt det så travelt som jeg har det nå!… Så jeg får sikkert ikke blogget noe særlig de neste to ukene. Det er så mange baller i luften, og jeg forsøker mitt beste å balansere mellom bryllupsforberedelser (de gifter seg lørdag neste uke!!), jobb, jobbkurs, SALT konferansen i kirken (jeg skal være teamleder en av kveldene), trening og ikke minst skole. Det er all lesingen på skolen som gjør at timeplanen blir ekstra tight. Hjemmeeksamen lurer rett rundt hjørnet, så jeg kan bare ikke utsette noe lesing, selv om det er mye annet som skjer. I går kveld var jeg trøtt og la meg relativt tidlig, men fikk ikke sove før sånn kl halv tre fordi jeg lå og tenkte på alt jeg skal gjøre. Det er mye sykdom ute og går nå, og det siste jeg trenger er å bli syk.. Krysser fingrene for at helsen bevares fram til søndag neste uke. Skal forsøke å ta en dag om gangen, og selvfølgelig ha det kjekt også! =) Jeg gleder meg iallefall veldig til den store dagen til Silje og Runar!!♥

Hektisk

Legg igjen en kommentar

