September

ds2
Hellooo. Nå er vi i september og det er offisielt høst! Siste dagen i august gikk jeg fjelltur på Ulriken i shorts og t-skjorte i sånn tjue grader (!!). Må innrømme at jeg gleder meg til å pakke meg inn i skjerf, varme cardigans og strikk. Er sikkert ikke den eneste? Vanligvis har høst vært min favorittårstid, og jeg elsker virkelig starten av høsten. Men, jeg tror faktisk at våren er min nye favorittårstid… Høstmoten er dog favoritten i klesveien – det skal den ha!

I høst skjer det mye spennende! Blant annet vant meg og Karoline gavekort på billettservice (på jobb), så vi skal på FIRE konserter + et show, allerede i høst! Angus & Julia Stone, First Aid Kit, Kakkamaddafakka, Veronica Maggio og Dagfinn Lyngbø show. Premien passet oss midt i blinken, siden begge er veldig interessert i musikk og har så og si samme musikksmak! Awesooome.

September

3 kommentarer om “September

  1. Høsten er favorittårstiden min, både når det gjelder vær og klær. I tillegg får man jo en ny start i forbindelse med skole, og det liker jeg! Motivasjonen er på topp, og så er målet å holde den oppe så lenge som mulig. Hehe!

    Høres ut som du har en kjekk høst i møte!

    1. Ja jeg er enig med deg der. Jeg har hatt høsten som favoritt i flere år nettopp pga de tingene du sier der! Jeg er veldig glad i høsten. Men det jeg liker så godt med våren er at det går mot lysere tider og jeg blir lysere til sinns🙂

Legg igjen en kommentar

