Himmelstøv til jord

Ingen tåre er så ekte som når
Jeg gråter med deg, Gud
Dine rop er mine rop
I mitt hjerte Du roper
på dine tapte sjeler
Og jeg gråter med deg, Gud

Ingen glede er så god som når
Jeg smiler med deg, Gud
Dine seire er mine
Alt makter jeg i Ham
som gjør meg sterk
Og du elsker mitt smil, Gud

Ingen hengivenhet stråler gjennom
Som Din kjærlighet, Gud
Du tar min mørkeste natt
og gir den lys
Til Dine armer løper jeg
Alltid tilbake, Gud

Intet håp er så sterkt som
Det håpet Du planter, Gud
Planter i dypet av mitt sinn
Ekte og uovervinnelig
Ingenting kan stjele det håp
Som Himmelen holder

– Himmelstøv til jord –
Som berører vårt indre kaos
av menneskelighet

Himmelstøv til jord

Legg igjen en kommentar

