August

På fredag var jeg på en etterlengtet frisørtime. Både klipp og farging! Håret ser ti ganger bedre og sunnere ut nå.
newhair4newhair2
Denne helgen har jeg vært på to gøye fester! Og i dag får jeg middagsbesøk av noen venninner fra Substans-klassen, før vi drar til kirken sammen ikveld. Ellers hadde jeg oppstart studie denne uken! #masterstudent . Det ene litteratur-faget har vi intensivt i seks uker, og allerede har vi hatt uke 1. Det betyr at jeg ikke kan ligge på latsiden!! Master er ikke tull. Hjelp!

Ha en fin søndag♥

August

Legg igjen en kommentar

