Angus and Julia Stone

Verdens fineste duo har lansert et nytt album! Dette har jeg ventet på lenge. Begge to har jo utgitt hver sitt soloalbum i mellomtiden, men de er virkelig ti ganger bedre sammen. Da blir det bare magisk. Nå har jeg hørt på albumet i et par uker og kan plukke ut favorittsanger. Angus & Julia Stone – Wherever You Are er etter min mening den aller fineste. Den høres ut som en romantisk og vakker sommerdag. Angus & Julia Stone – Please You er rolig og simpel, og blir mer og mer fantastisk hver gang jeg hører den. Angus & Julia Stone – Heart Beats Slow er fengende og har noe helt spesielt. To andre store favoritter som du bare høre: Angus & Julia Stone – Little Whiskey og Angus & Julia Stone – All This Love .
angus-and-julia-stone_preorder_2014-7-1_album1
Det aller gøyeste er at DE KOMMER TIL BERGEN i november!!! Billettene er såklart kjøpt! Det er en dream come true å få oppleve de live. De har seriøst stått kanskje aller høyest på listen av band som jeg vil høre live, og nå kommer de til byen min!

Angus and Julia Stone

Legg igjen en kommentar

