Salt Bergenskirken podcast

Kirken som jeg går i, Salt Bergenskirken, har egen hjemmeside med blant annet podcast. Der blir alle søndagstalene arkivert, og du kan høre på de anytime. Her finner du oversikt over talene. Forrige søndag holdt Øystein en tale litt utenom det vanlige. Han brukte nemlig en del av tiden på å reflektere og virkelig tenke på de kristne i Mosul som blir forfulgt av IS nå i disse dager… jeg har jo fulgt med på nyhetene og det knyter seg i magen når jeg hører om grusomhetene som skjer. En utrolig viktig tale av Øystein som du kan høre her. Hvis du ikke vil høre en hel tale (varer i ca 40min) og lurer på hvordan en tale ser ut i Salt Bergenskirken kan du se denne korte videosnutten.

Hovedpastoren i kirken (Øystein Gjerme) hadde et eget fag på Bibelskolen Substans (Menighet I og II), og jeg har derfor lært veldig veldig mye bra av han. Han er dyktig på å ta bibelske sannheter og gjøre de relevant i vår tid, samt en god dose humor!

Salt Bergenskirken podcast

Legg igjen en kommentar

